سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان در میان مردم، مانند ماه شب چهارده در آسمان اند که بر دیگر ستارگان پرتو می افکند . [امام علی علیه السلام]

هاله نورانی و ویژگی های آن
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:0بازدید دیروز:0تعداد کل بازدید:10901

هسته علمی فیزیک :: 87/9/13::  11:59 صبح

هاله نورانی چیست ؟

   هاله نورانی میدان تپنده ای از انرژی و اطلاعات بوده که تا فراسوی مرزهای بدن فیزیکی ما وسعت یافته است. بدن فیزیکی ما توسط میدان انرژی حیاتی لطیفی احاطه شده است که همچون یک سپر عمل می کند، و با محیط پیرامونش در تعامل است. به عبارت دیگر میدان ظریف انرژی اطراف انسان هاله نام دارد. این انرژی حیاتی، تجلی چند بعدی انرژی درخشان کیهانی است، که کالبد فیزیکی را در برگرفته، در آن نفوذ می‌کند و به آن حیات و معنا می‌بخشد.

       هاله لطیفی که دور ما تابیده شده، دنیای درون ما را منعکس می کند. هاله، بازتاب ماهیت واقعی ما در هر لحظه است. هاله ما به عنوان میدان انرژی بشری، شامل تمام اطلاعات گذشته، حال و آینده ی ما است. هاله، تصویر کامل زندگی ما است. هاله در برگیرنده‌ی آگاهی ما است و افکار، احساسات و آگاهی ما از آن منشأ می گیرند. هاله شامل تمام تجربیات زندگی ما از لحظه‌ی تولد تا لحظه‌ی مرگ است.

       به یاد داشته باشیم که ما مجموعه ای از اطلاعات و انرژی ها هستیم که در جهانی وسیع از اطلاعات و انرژی ها قرار داریم. ذهن و بدن ما، سیستم های انرژی به هم متصل هستند و ما به عنوان اُپراتور آگاه آن هستیم. هاله نورانی ما، ذهن و بدن ما را به هم متصل می سازد. هاله ی ما، همچون یک فیلم خوب، می تواند راه زندگی و کار سالم و موفق را به ما نشان دهد.

       هاله نورانی ما تعیین می کند که ما چه واقعیتی را دریافت و تجربه کنیم. اگر ما خواهان تغییرات مثبت در زندگی و کارمان هستیم، می توانیم این تغییرات را به واسطه ی هاله مان اعمال کنیم. این میدان انرژی، نشان  می دهد که ما در هر زمان، زندگی را چگونه تجربه کنیم. این  ارتعاش های درونی، کلید فهم، خودشناسی و شناخت زندگی هستند. تغییر واقعیت درونی مان، منجر به تغییر در زندگی واقعی بیرونی مان می شود. بنابراین، اولین گام، داشتن ذهنی رها و خواهان تغییر زندگی به سوی موفقیت، سعادت، نوآوری، شادمانی و پیشرفت است.

       در هاله انسان صدها نقطه‌ی تمرکز و تجمع انرژی وجود دارد، نقاطی که از طریق آنها انرژی به هاله وارد یا از آن خارج ‌شده را چاکرا می نامند. چاکراها، جریان انرژی کیهانی و زمینی را به داخل و خارج هاله تنظیم می کنند و انرژی حیاتی را برای حفظ و نگهداری کالبد فیزیکی انتقال می‌دهند.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

10901

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
هاله نورانی و ویژگی های آن
::اشتراک::