سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک ترین خویشاوندی ها، دوستی دل هاست . [امام علی علیه السلام]

هاله نورانی و ویژگی های آن
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:4بازدید دیروز:0تعداد کل بازدید:10908

هسته علمی فیزیک :: 87/9/13::  11:58 صبح

AVS (دستگاه عکسبرداری از هاله) چیست؟

  این دستگاه یک سیستم نرم افزار کامپیوتری جهت تصویر سازی هاله بر مانیتور است که اساس آن بر اصول و مطالعات بیوفیدبک، روانشناسی رنگ ها، حوزه انرژی انسان و دانش ذهن- بدن بنا شده است. دستگاه عکس برداری از هاله، انرژی هاله شما را در همان لحظه، اندازه گیری کرده و نشان می دهد. با سیستم ویدیویی هاله، دیدن حرکت هاله و تغییرات آنی بسیار ساده است.

  سیستم نمایش ویدیویی هاله (AVS)، از دستگاه حسگر دست برای اندازه گیری داده های بیوفیدبک و فعالیت الکتریکی پوست دست، قابلیت رسانایی الکتریکی پوست دست و دمای لحظه ای دست استفاده می کند. این داده های بیوفیدبکی آنالیز و پردازش شده و با وضعیت انرژی احساسی ویژه ای مرتبط شده و به عنوان انرژی یا تصویر هاله فرد بر روی مانیتور نمایش داده می شود.

  گذشته از این، بیو فیدبک از داده های اندازه گیری شده برای رسم نمودار و چارت اطلاعاتی استفاده می کند که اینها عکس العمل ها و تغییراتی که در هاله و چاکراها رخ میدهند را نمایش می دهند.

       در مطالعات اخیر بدن انسان، نشان داده شده است که فرکانس های بیوانرژی، عملکردی حیاتی و مهم در زندگی ما دارند. فرکانس های ضعیف و نا کار آمد می توانند تعیین کننده انرژی و سلامت فرد باشند، اگرچه ما این پدیده را درک کنیم یا نکنیم.

آنچه شما روی کامپیوتر می بینید:

  شما می توانید هاله متحرک خود را ببینید. دستگاه  نه تنها الگوی شخصیتی بلکه حوزه فکری و تغییرات واقعی روزمره شما را نیز نشان می دهد. اصولا هر زمان که تغییرات ذهنی- احساسی یا انرژی در درون یا اطراف شخص ایجاد شود هاله نیز تغییر می کند. بنابراین رنگ اصلی هاله فرد مطابق با افکار و احساسات می تواند تغییر یابد و گاهی با نمایش جالبی از رنگهای مختلف در زمینه رنگ اصلی هاله فرد همراه می شود.

  علاوه بر این، دستگاه فعالیت چاکراها را اندازه گیری کرده و درصد باز بودن هر کدام را نشان می دهد. در صورت لزوم مرکز ریکی یوگا می تواند شما را در متعادل ساختن چاکراها و بهینه سازی حوزه انرژی تان یاری نماید.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

10908

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
هاله نورانی و ویژگی های آن
::اشتراک::